roadtrip Rochefort - MejufferK

ROADTRIP TO ROCHEFORT

Ik wou dat ik kon zeggen dat ik best avontuurlijk ben, maar eigenlijk is dat maar half-half waar. Binnenkort trekken wij erop uit met auto en tent richting Charente (Maritime). We wilden op reis, liefst niet te duur, dus besloten we het op deze manier te doen. We hebben beiden een rijbewijs en sinds ik voor het werk vaak moet leveren (met een Mercedes Vito) heb ik niet meer zo’n schrik om te rijden, win-win dus! Slaapplaats reserveren we niet, want ik heb geen zin om me maar enigszins te moeten haasten. Zó avontuurlijk ben ik dus wel 😉

On the other hand ben ik ook diegene die Pinterest en blogs gaat afschuimen op zoek naar bezienswaardigheden, tips van ‘locals’, de beste restaurants en meer van dat. Het aantal reisgidsen die ik heb bvb zijn niet op één hand te tellen, ik wil als de beste voorzien zijn qua kookmateriaal en ik reken graag al eens uit hoeveel benzine ons dat gaat kosten!

roadtrip Rochefort - MejufferK

Ook heb ik in m’n hoofd al een soort van route klaar zitten voor de reis op zich, eerst rijden we in 1 keer door naar het meest Zuidelijke deel van onze trip, in ons geval is dat Rochefort, om daarna op eigen tempo terug omhoog te klimmen. We hebben ongeveer 9 dagen, wat echt niet veel is maar daarmee moeten we het dus doen. Ik weet nu al één ding, we zullen niet veel op ons gat zitten maar ik kijk er wel gigantisch naar uit! Uitrusten, quoi?!

2 gedachtes over “ROADTRIP TO ROCHEFORT

  1. Ik dacht altijd dat ik raar was toen ik vroeger voorstelde om een roadtrip in het verste punt te starten. Het bezorgde me dan ook een grote glimlach toen ik net las dat jullie dat nu net ook gedaan hebben. Super! Komt er een reisverslag over hoe het geweest is?

    xx Naomi

    Like

Geef een reactie

