DE FRUITSCHALENMARKT

In mijn hoofd heb ik een interieur om u tegen te zeggen (hahaha). Ik maak er ook geen geheim van dat het één van mijn doelen is om er ooit mee in een boekje te staan en bijgevolg ben ik er enorm mee bezig. Vroeger kocht ik vooral veel meuk, tegenwoordig maak ik weloverwogen (en vaak groene) keuzes. Bij bepaalde zaken duurt het heel lang voor ik tevreden ben of mijn goesting vind (meer dan een jaar voor badkamertegels naar mijn zin) maar op zich geef ik daar niet om. Liever écht mijn ding dan dat ik het na 6 maanden beu ben.

Zo ben ik op dit moment op zoek naar een fruitschaal. Ja, really .. blijkbaar heb ik net iets te veel eisen voor de bestaande fruitschalenmarkt 😉 Maar luister even mee. Ik wil dat het ding een lang leven beschoren is dus hij moet tijdloos zijn. Wij leven gezond-achtig en hebben dikwijls veel fruit & groente dus groot is ook een pluspunt, maar het laatste en belangrijkste punt, praktisch! Mooi hoor, zo’n schaal in draadstaal, maar je appels gaan erop doorliggen (tja, hoe leg ik dat ook uit?) en geloof me, zo’n ding laat zich lastig afwassen.

medium-steel-vessels-greenSteel Vessel van Max Lipsley

muselet4_1024x1024

Muselet ceramic bowl with handle van Ilaria Innocenti

Schermafbeelding 2016-03-30 om 14.51.35
Tutti Frutti van Zuperzozial

Momenteel zijn bovenstaande in de running, waarvan 2 duur, duurder, duurst (dat heb je dan weer hé met die designspullen) en de 3e misschien net iets te saai 🙂 Een tweep opperde ook nog om naar de 3D-printer te trekken dus wie weet wordt het alsnog wat met mijn fruitschaal!

En oh: Follow my blog with Bloglovin

Geef een reactie

